Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2019.09.16
Egzamin poprawkowy- Teoria sztuki - 19.09
Szanowni Państwo,​ na prośbę Pana prof. Janusza Krupińskiego podaję ...

|czytaj|

2019.09.15
Wernisaż wystawy prac malarskich
Serdecznie zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy prezentującej prace ma ...

|czytaj|

2019.09.13
Dziekanat WFP w dniu 20.09.2019 nieczynny
Uprzjemie informuję, że dziekanat WFP w dniu 20 września br. będzi ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Wykłady

Co produkty i opakowania „komunikują” konsumentom?

2019.04.12, Piotr Hojda

wykład gościnny
wtorek | 16-04-2019 | godz. 13:15 | sala 108

Zapraszamy na spotkanie z dr Katarzyną Stasiuk.

Wykład będzie dotyczył tego jak konsumenci wnioskują o jakości i cechach produktów na podstawie elementów opakowania i wyglądu samego produktu. Zostanie także przedstawione współczesne podejście psychologii do zachowań konsumenckich, zakładające, że podejmując decyzje na rynku produktów i usług, konsumenci często robią to w sposób nieracjonalny (z punktu widzenia klasycznej ekonomii) i oparty na skrótach myślowych.


Katarzyna Stasiuk
psycholog społeczny, adiunkt w Instytutu Psychologii Stosowanej UJ. Specjalizuje się w psychologii społecznej i psychologii zachowań konsumenckich. Prowadzi badania naukowe dotyczące spostrzegania ekspertów (m.in. lekarzy i doradców finansowych), motywacji i decyzji konsumenckich, a także wpływu społecznego. Interesuje się błędami, które popełniają ludzie odbierając i przetwarzając informacje na temat świata i innych oraz konsekwencjami tych błędów w podejmowaniu decyzji konsumenckich i w relacjach społecznych.
Członek Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Society for Personality and Social Psychology oraz European Association of Experimental Social Psychology. Autorka artykułów z obszaru psychologii społecznej i konsumenckiej oraz książki "Psychologia konsumenta", która otrzymała nagrodę Książka dla Trenera przyznawaną przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.
Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku, od 2016 r. ekspert w sprawach sądowych z obszaru prawa własności przemysłowej. Ukończyła studia podyplomowe Prawo Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim.



fot. Alexandru Tugui _ Unsplash