Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2019.12.03
W tym tygodniu nie ma wykładu gościnnego
10 grudnia nie ma wykładu gościnnego. Zapraszamy 17 grudnia. ...

|czytaj|

2019.11.26
CI=CB+CC+CD. Czyli czego chcą managerowie od designerów.
Wykład gościnnywtorek | 03-12-2019 | godz. 13:15 | sala 108 CI=CB+CC+CD. ...

|czytaj|

2019.11.14
Ad is never dead. O reklamie dziś i reklamie jutra.
Wykład gościnny wtorek | 26-11-2019 | godz. 13:15 | sala 108 Ad is neve ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Wykłady

Język współczesnej marki.

2019.11.14, Krzysztof Bogomaz

Wykład gościnny
wtorek | 19-11-2019 | godz. 13:15 | sala 108



Język współczesnej marki.


Logo nie jest już kluczowym elementem systemu komunikacji wizualnej. Marki dzisiaj to przede wszystkim unikalny język komunikacji z pojedynczym odbiorcą. W tym porządku marka staje się osobą, która jest sumą emocji wywołanych w czasie tej relacji.


Wykład jest organizowany w ramach przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się 30.01.2020 roku w Warszawie. Zgłoś swoje prace do 18.12.2020 roku i porozmawiaj o nich osobiście z ekspertami z branży kreatywnej. Lista ekspertów, formularz oraz program wydarzenia na www.seesay.pl




Łukasz Słotwiński
Creative director w BNA / brand new attitude


Projektant i reżyser. W branży od 2003 roku. Juror konkursów kreatywnych w kraju i za granicą. W latach 2011- 2018 dyrektor artystyczny Canal+ Polska, gdzie odpowiadał za kulturę wizualną kilkunastu marek własnych oraz marki parasolowej nc+. Prowadził gościnne wykłady na ASP w Łodzi, Katowicach i Warszawie oraz na PJWSTK z zakresu swojej metody twórczej. Członek Zarządu Polskiego Klubu Brandingu. Laureat 20 nagród KTR Design, (m. in. Złota za rebranding Heyah oraz za czołówkę serialu Belfer) oraz 2 Złotych PromaxBDA (w tym za najlepszy w Europie branding kanału dla Minimini+).