Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2020.08.11
14 sierpnia 2020 r. - uczelnia zamknięta
Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, iż zgodnie z Zarządzeniem ...

|czytaj|

2020.08.07
Projekt S’ploty Eweliny Lekkiej, absolwentki WFP w finale Make me 2020
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że projekt Eweliny Lekkiej S'plo ...

|czytaj|

2020.08.07
Kolejny Red Dot dla projektu dr Macieja Własnowolskiego
Kolejna nagroda dla obiektywów zaprojektowanych przez jednego z  ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Wykłady

Ad is never dead. O reklamie dziś i reklamie jutra.

2019.11.14, Krzysztof Bogomaz

Wykład gościnny
wtorek | 26-11-2019 | godz. 13:15 | sala 108


Ad is never dead. O reklamie dziś i reklamie jutra.

Przegląd przez światowe dane dotyczące konsumpcji mediów i wydatków na reklamę. Które media rosną w siłę, które odchodzą do "lamusa"? Dlaczego w Egipcie wydatki reklamowe są rekordowo niskie, a w Indiach święcą rekordy? Ponadto, 7 światowych trendów, które będą dominować w najbliższych latach w reklamie.

#reklama #marketing #media


Alicja Ortynecka

Strateg marki i doradca marketingowy z 10-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej. Pierwsze zawodowe kroki stawiała w mediach jako reporterka Dziennika Łódzkiego, Dziennika Polskiego i Magnesu Miasta. Związana z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. J. Tischnera od 15 lat. Obecnie Project Manager w krakowskim biurze projektowym Ergo Design. Socjolog. Copywriter. Bloger. Redaktor. Wykładowca. Właściciel Neki. Strategy & Consulting- butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi.


fot. Vincent Delegge