Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2020.03.13
Ograniczenie działania uczelni w dniach 12-25.03.2020r.
UWAGA!Szanowni Państwo, bardzo prosimy o zapoznanie się z komun ...

|czytaj|

2020.03.10
Komunikat Rektora w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2
Komunikat Rektora Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ...

|czytaj|

2020.03.03
Mosty, kładki, tajne przejścia. O łączeniu badań i projektowania
Wykład gościnnywtorek | 10-03-2020 | godz. 13:15 | sala 108 Mosty, kładk ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Wykłady

Ad is never dead. O reklamie dziś i reklamie jutra.

2019.11.14, Krzysztof Bogomaz

Wykład gościnny
wtorek | 26-11-2019 | godz. 13:15 | sala 108


Ad is never dead. O reklamie dziś i reklamie jutra.

Przegląd przez światowe dane dotyczące konsumpcji mediów i wydatków na reklamę. Które media rosną w siłę, które odchodzą do "lamusa"? Dlaczego w Egipcie wydatki reklamowe są rekordowo niskie, a w Indiach święcą rekordy? Ponadto, 7 światowych trendów, które będą dominować w najbliższych latach w reklamie.

#reklama #marketing #media


Alicja Ortynecka

Strateg marki i doradca marketingowy z 10-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej. Pierwsze zawodowe kroki stawiała w mediach jako reporterka Dziennika Łódzkiego, Dziennika Polskiego i Magnesu Miasta. Związana z Wyższą Szkołą Europejską im. ks. J. Tischnera od 15 lat. Obecnie Project Manager w krakowskim biurze projektowym Ergo Design. Socjolog. Copywriter. Bloger. Redaktor. Wykładowca. Właściciel Neki. Strategy & Consulting- butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi.


fot. Vincent Delegge