Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.06.23
Wystawa "Z drugiej strony rzeczy. Polski design po 1989 roku"
Do 19 sierpnia 2018 roku, w Muzeum Narodowym w Krakowie, można o ...

|czytaj|

2018.06.23
Wystawa WFP 2018
W dniach 10—17 czerwca na Wydziale Form Przemysłowych została pokaz ...

|czytaj|

2018.06.22
Srebrna nagroda w konkursie GLASSBERRIES
Katarzyna Pieczko i Paweł Dworczyk zdobyli srebrną nagrodę w k ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Wykłady

Barwa, jako przedmiot badań neuroestetycznych

2015.11.19, Piotr Hojda

wykład gościnny
wtorek 24 listopada 2015, godz. 13:15, sala 108

Zapraszamy na wykład prof. dra hab. Piotra Francuza.

Piotr Francuz
Profesor doktor habilitowany; dyrektor Instytutu Psychologii KUL (2012–);
kierownik Laboratorium Psychoneurofizjologicznego i Studia HD przy Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL (2008–); wiceprzewodniczący Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (2007–2010); wykładowca w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie (2004–2007) i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie (2007–2008); kierownik Katedry Psychologii Eksperymentalnej KUL (2003–); kierownik Ośrodka Psychologicznych Analiz  Komunikowania Społecznego w Lublinie (1995–).
Autor, redaktor i współredaktor 20 książek z zakresu psychologii poznawczej i neuronauki oraz licznych artykułów opublikowanych w czasopismach naukowych polsko i angielskojęzycznych; autor unikatowych w skali kraju psychologicznych badań eksperymentalnych nad wpływem struktury mediów audiowizualnych na umysł odbiorcy.
Zrealizował lub realizuje 31 grantów finansowanych z funduszy Komitetu Badań Naukowych i Ministerstw: Edukacji
Narodowej oraz Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
W latach 1995–2012 współpracował z Telewizją Polską SA, prowadząc psychologiczne badania odbioru programów
telewizyjnych i szkolenia dla dziennikarzy.
W centrum jego zainteresowań znajduje się problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz percepcji i wyobraźni wizualnej w perspektywie poznawczej i neuropoznawczej.