Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.09.20
MARS_2030 na European Rover Challenge 2018
Prezentujemy fotorelację z montażu wystawy MARS_2030, która z ...

|czytaj|

2018.09.10
Kraków, Katowice, Koszyce
Serdecznie zapraszamy na wernisaż wystawy "Kraków, Katowice, Koszyc ...

|czytaj|

2018.09.03
Colour Culture Science - publikacja
Zapraszamy do pobrania publikacji Colour Culture Science w wersji elek ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Aktualności » Dzień Barwy

Włodzimierz Pastuszak

2015.11.05, Bożena Groborz

Włodzimierz Pastuszak
doktor habilitowany, profesor PJATK



  • Prodziekan Wydziału Sztuki Nowych Mediów Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie

  • prowadzi zajęcia wg autorskiego programu, opracowanego z myślą o zastosowaniu nowych mediów cyfrowych w procesach kreacji artystycznej i grafiki projektowej


Dotknąć niedotykalne, czyli jak mówić o barwie

Wydział Sztuki Nowych Mediów PJATK powstał w 2005 roku we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. To unikalny w skali kraju wydział łączący zajęcia artystyczne z nauką wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych. W 2010 roku Wydział Sztuki Nowych Mediów PJATK, jako trzecia uczelnia w Polsce - obok ASP w Warszawie i Krakowie - został członkiem CUMULUS - międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego najlepsze uczelnie artystyczne z całego świata. Od 2005 roku prowadzę na tym wydziale zajęcia z przedmiotu „Teoria obrazu i barwy” na pierwszym roku studiów stacjonarnych i na 2 roku studiów niestacjonarnych. Jest to program autorski opracowany z myślą o zastosowaniu nowych mediów cyfrowy w procesach kreacji artystycznej i grafiki projektowej. Przedmiot jest dwuczęściowy i składa się z warsztatów projektowych i wykładów. Kończy się zaliczeniem z warsztatów i egzaminem z wykładów. Choć
w nazwie przedmiotu jest teoria obrazu i barwy to nie jest to z gruntu teoretyczny przedmiot. Zadania semestralne z warsztatów odsłaniają przed studentami kolejne aspekty języka barw w procesie kreacji a także problematyki zarządzania barwą w technikach cyfrowych.