Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2019.05.26
Historia wzornictwa dla kandydatów na studia - ZMIANA W PLANIE WYKŁADÓW
Uwaga, z przyczyn niezależnych od organizatora zmieniony został plan ...

|czytaj|

2019.05.20
Letnia Szkoła Designu - zajęcia dla grup
Szanowni Państwo, Prosimy o zgłaszanie do 15 kwietnia grup na zajęc ...

|czytaj|

2019.05.15
Egzaminy Historia sztuki XX w i Teoria sztuki, sesja letnia 2018/19
Szanowni Państwo, uprzejmie informuję o terminach egzaminów ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|


Smartfony, tablety i inne urządzenia wyposażone w ekrany dotykowe coraz bardziej wpływają na sposób, w jaki żyjemy. Postępująca elektronizacja nie dotyczy jednak tylko sfery telefonów i tabletów - coraz częściej użytkownicy muszą sprawnie posługiwać się choćby interfejsem bankomatów, biletomatów i parkomatów.
Jest to ogromne pole do popisu dla projektantów, którzy - mając na uwadze wszystkie dotychczasowe osiągnięcia komunikacji wizualnej, projektowania produktu i ergonomii - muszą elastycznie poruszać się pomiędzy tymi dziedzinami, realizując projekty z zakresu user experience (UX), projektowania interfejsu (UI), architektury informacji czy projektowania na potrzeby Internetu.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, wykładów i projektów zespołowych, zorientowanych na obszar związany z projektowaniem interakcji. Ważnym aspektem programu jest możliwość wykorzystania istniejących na rynku narzędzi do prototypowania (Axure, UXPin, inVision, Atomic) i przetestowanie powstałych prototypów przy użyciu specjalistycznego sprzętu badawczego, umożliwiającego obiektywną weryfikację założeń projektowych na bazie eksperymentów (eyetracker stacjonarny i mobilny SMI).
Na wyposażeniu pracowni są urządzenia wspierające proces prototypowania a także badanie użyteczności projektowanych interfejsów – panoramiczne ekrany dotykowe, tablety i smartfony.