Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.06.22
Srebrna nagroda w konkursie GLASSBERRIES
Katarzyna Pieczko i Paweł Dworczyk zdobyli srebrną nagrodę w k ...

|czytaj|

2018.06.18
Sukces Barbary Widłak
Jest nam niezwykle przyjemnie poinformować, że nasza świeżo upieczona d ...

|czytaj|

2018.06.11
Godziny przyjęć kandydatów 2018/2019
Informacja dla Kandydatów.   Dziekanat Wydziału Form Przemysł ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|


Smartfony, tablety i inne urządzenia wyposażone w ekrany dotykowe coraz bardziej wpływają na sposób, w jaki żyjemy. Postępująca elektronizacja nie dotyczy jednak tylko sfery telefonów i tabletów - coraz częściej użytkownicy muszą sprawnie posługiwać się choćby interfejsem bankomatów, biletomatów i parkomatów.
Jest to ogromne pole do popisu dla projektantów, którzy - mając na uwadze wszystkie dotychczasowe osiągnięcia komunikacji wizualnej, projektowania produktu i ergonomii - muszą elastycznie poruszać się pomiędzy tymi dziedzinami, realizując projekty z zakresu user experience (UX), projektowania interfejsu (UI), architektury informacji czy projektowania na potrzeby Internetu.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, wykładów i projektów zespołowych, zorientowanych na obszar związany z projektowaniem interakcji. Ważnym aspektem programu jest możliwość wykorzystania istniejących na rynku narzędzi do prototypowania (Axure, UXPin, inVision, Atomic) i przetestowanie powstałych prototypów przy użyciu specjalistycznego sprzętu badawczego, umożliwiającego obiektywną weryfikację założeń projektowych na bazie eksperymentów (eyetracker stacjonarny i mobilny SMI).
Na wyposażeniu pracowni są urządzenia wspierające proces prototypowania a także badanie użyteczności projektowanych interfejsów – panoramiczne ekrany dotykowe, tablety i smartfony.