Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2019.02.20
Branding w praktyce. Jak sprawić, by marki stały się bardziej ludzkie?
wykład gościnnywtorek | 26-02-2019 | godz. 13:15 | sala 108Zapraszamy na ...

|czytaj|

2019.02.19
Odwołane zajęcia z p. mgr M. Suchowiakiem 19.02.2019 r.
W dniu 19 lutego 2019 r. zajęcia z panem mgr Markiem Suchowiakiem zos ...

|czytaj|

2019.02.18
Harmonogram obron licencjackich - 25 i 27 lutego 2019 r.
...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|


Pracownia realizuje program dydaktyczny Katedry Komunikacji
Wizualnej. Dotyczy to w szczególności problematyki projektowania
komunikacji wizualnej rozumianej jako procesu intencjonalnego przekazu,
realizowanego za pośrednictwem mediów postrzeganych zmysłem
wzroku. Projektant w tym procesie występuje w charakterze swoistego
modulatora przekazywanych treści, nadając im optymalną formę
merytoryczną, formalną i estetyczną. Główny nacisk zostaje położony
na racjonalny i logiczny sposób myślenia zmierzający do maksymalnej
obiektywizacji procesu komunikacji. Służy temu, między innymi
poznanie metod racjonalnej oceny i weryfikacji koncepcji projektowych
w różnych fazach pracy projektanta. Program nauczania obejmuje
projektowanie znaków, systemów znaków, kompleksowej identyfikacji,
systemów orientacji, grafiki opakowań, wizualizacji procesów itp.