Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.12.15
zajęcia 15.12.2018 - rekrutacja zakończona
15. grudnia 2018, 10-13Coś ładnego...grupa wiekowa: 8-11 latrekrutacja: 3 ...

|czytaj|

2018.12.13
Uczelnia zamknięta 22.12.18 - 6.01.19
Zgodnie z decyzją JM Rektora o zamknięciu Uczelni w dniach ...

|czytaj|

2018.12.12
Spotkanie z Ewą Lipską
wykład gościnnywtorek | 18-12-2018 | godz. 13:15 | sala 108Zapraszamy na ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|


dr Gabriela Buzek-Garzyńska, st. wykł. mgr Łukasz Kieferling, asystent mgr Kaja Kordas


Podstawy działań wizualnych dla I roku Program pracowni dotyczy podstaw języka wizualnego, świadomość jego cech, specyfiki i możliwości celem wykorzystania ich w twórczości poprzez praktyczne umiejętności posługiwania się warsztatem plastycznym. Pracownia D - dla studentów I roku oparta na programie realizowanym w trakcie zajęć z dwóch przedmiotów „podstawy działań wizualnych“ oraz „rysunek studyjny“. Rysunek dla I roku prow: wykł. mgr Łukasz Kieferling Praktyczne doskonalenie umiejętności odwzorowania graficznego jest podstawą języka sztuk wizualnych. Znajomość rozległych uwarunkowań percepcji i interpretacji stanowi element nieodzowny dla rozwoju własnej świadomości i tożsamości artystycznej. Zadania dotyczą roli narzędzia i zagadnień skali, obejmują problematykę kompozycji i selekcji kadru, realizowane poprzez studium rysunkowe z natury. Monochromatyczny kolaż oraz fotorealistyczne studium, to kolejne aspekty pracy studyjnej pozwalające poznawać zagadnienia światła i przestrzeni. Podstawy działań wizualnych dla I roku prow: dr hab. Wojciech Kopczyński Program obejmuje zagadnienia języka wizualnego i myślenia kategoriami wizualnymi. Problematyka zadań wywodzi się zarówno z tradycyjnych jak i współczesnych dyscyplin artystycznych. Tematyka: światło, barwa, kształt, kompozycja itp; związana z mechanizmami widzenia oraz percepcji na poziomie semantyczno-operacyjnym z zagadnieniami kreacji artystycznej. Rozwój umiejętności odwzorowania proporcji, różnic walorowych, zjawisk barwnych i przestrzennych. Punktem wyjścia dla większości ćwiczeń, a zarazem stosowania wiadomości teoretycznych jest praktyka studium natury i kreacja.