Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.09.25
Obrony - drugi termin, 8 października 2018
  imię i nazwisko studenta temat pracy dyplomowej komisj ...

|czytaj|

2018.09.25
INAUGURACJA WYDZIAŁOWA 2018/2019
INAUGRUACJA WYDZIAŁU FORM PRZEMYSŁOWYCH ODBĘDZIE SIĘ 1 PAŹDZIERNIKA B ...

|czytaj|

2018.09.25
Projektowanie kierunkowe oraz uzupełniające- 1 i 2 stopień 2018/2019
Ruszyły zapisy na przedmiot Projektowanie kierunkowe oraz uzupełniające ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|


dr Gabriela Buzek-Garzyńska, st. wykł. mgr Łukasz Kieferling, asystent mgr Kaja Kordas


Podstawy działań wizualnych dla I roku Program pracowni dotyczy podstaw języka wizualnego, świadomość jego cech, specyfiki i możliwości celem wykorzystania ich w twórczości poprzez praktyczne umiejętności posługiwania się warsztatem plastycznym. Pracownia D - dla studentów I roku oparta na programie realizowanym w trakcie zajęć z dwóch przedmiotów „podstawy działań wizualnych“ oraz „rysunek studyjny“. Rysunek dla I roku prow: wykł. mgr Łukasz Kieferling Praktyczne doskonalenie umiejętności odwzorowania graficznego jest podstawą języka sztuk wizualnych. Znajomość rozległych uwarunkowań percepcji i interpretacji stanowi element nieodzowny dla rozwoju własnej świadomości i tożsamości artystycznej. Zadania dotyczą roli narzędzia i zagadnień skali, obejmują problematykę kompozycji i selekcji kadru, realizowane poprzez studium rysunkowe z natury. Monochromatyczny kolaż oraz fotorealistyczne studium, to kolejne aspekty pracy studyjnej pozwalające poznawać zagadnienia światła i przestrzeni. Podstawy działań wizualnych dla I roku prow: dr hab. Wojciech Kopczyński Program obejmuje zagadnienia języka wizualnego i myślenia kategoriami wizualnymi. Problematyka zadań wywodzi się zarówno z tradycyjnych jak i współczesnych dyscyplin artystycznych. Tematyka: światło, barwa, kształt, kompozycja itp; związana z mechanizmami widzenia oraz percepcji na poziomie semantyczno-operacyjnym z zagadnieniami kreacji artystycznej. Rozwój umiejętności odwzorowania proporcji, różnic walorowych, zjawisk barwnych i przestrzennych. Punktem wyjścia dla większości ćwiczeń, a zarazem stosowania wiadomości teoretycznych jest praktyka studium natury i kreacja.