Login:

Hasło:

Ostatnio dodane

2018.09.20
MARS_2030 na European Rover Challenge 2018
Prezentujemy fotorelację z montażu wystawy MARS_2030, która z ...

|czytaj|

2018.09.10
Kraków, Katowice, Koszyce
Serdecznie zapraszamy na wernisaż wystawy "Kraków, Katowice, Koszyc ...

|czytaj|

2018.09.03
Colour Culture Science - publikacja
Zapraszamy do pobrania publikacji Colour Culture Science w wersji elek ...

|czytaj|

2017.01.13
Colour Culture Science - księga abstraktów
Książka abstraktów wystąpień uczestników Międzynarodowej ...

|czytaj|

Polecane linki

|Więcej|

Start » Wydział » Publikacje

Design management.

2011.07.31

B. Bochińska (red.), J. Ginalski (red. nauk.), Ł. Mamica, A. Wojciechowska
podręcznik „Design management”
IWP Warszawa, 2011
ISBN 978-83-930077-2-1

Podręcznik (232 str.) w języku angielskim dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, kursów i szkoleń, opracowany w ramach projektu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego „Zaprojektuj Swój Zysk”, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

The English edition of the Polish handbook on Product Design… is an excellent tool for integrating various partners from different professional backgrounds in a common project.
(Prof. W.E. Rumpf, HZQ Fachhochschule Frankfurt am Main)

This book represents true global design thinking and problem solving approaches. This is a handbook, a textbook and a manual of design practice, all rolled into one, and a must for the library of every design school and every management school… This is one of the very few books of management emphasizing the need for design policy in a company.
(Prof. K. Munshi, IDC Indian Institute of Technology Bombay)

A nice, impressive overview of the Design Management field. Good handbook for practical use by managers, teachers, designers, etc. The good practices with pictures give a pleasant variation. Astonishing! It seems that Poland is doing well.
(I. Vandenhoudt, Design Flanders, Brussels)

It’s really great how you have attacked the challenge of communicating Design Management issues, both I a general way, as well as in an operational way. As always – there a lot of companies out there who can’t even spell the word “design” and do not see this issue as relevant for their business both in Norway and in Poland. I think you have met this challenge in a very good manner.
(S. Storhell, Norsk Designrad, Oslo)