„Wyprawa w Tatry” to planszowa gra edukacyjna o tematyce tatrzańskiej. Podstawą gry jest podatna na modyfikacje plansza. Gracze na początku każdej rozgrywki tworzą abstrakcyjną formę góry, na której szczyt będą się wspinać. Głównym elementem rozgrywki są karty akcji – szczęścia, wyzwania i quiz. Zawierają ważną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa i dobrego zachowania na szlakach. Postawą konstrukcyjną i motywem przewodnim projektu jest trójkąt równoboczny. Swoją formą przypomina ostre, skaliste zbocza tatrzańskich grani, jest podatny na multiplikacje, a po wykorzystaniu jako moduł w parkietażu tworzy płaszczyznę, którą można dowolnie modyfikować. Projekt kolorystyki był inspirowany mapami tatr, topografią i tatrzańską przyrodą.
Liczba wędrowców odwiedzających Tatry każdego roku jest ogromna. Turyści pozostawiają po sobie śmieci, niszczą przyrodę, nie szanują domu zwierząt, w którym oni są tylko gośćmi. Uważam, że odpowiedzią na ten problem jest edukacja. Wiedza o dobrym zachowaniu i świadomość konsekwencji nierozważnego wędrowania są jednym ze sposobów na zniwelowanie negatywnego śladu, który człowiek pozostawia po sobie w górach.