Program pracowni skupia się na zagadnieniach związanych z projektowaniem interakcji. Smartfony, tablety i inne urządzenia wykorzystujące nowe technologie (takie jak augmented reality, virtual reality, Voice) coraz bardziej zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Postępująca cyfryzacja nie dotyczy jednak tylko sfery telefonów – coraz częściej użytkownicy muszą sprawnie posługiwać się choćby interfejsem bankomatu czy biletomatu.
Jest to ogromne pole do popisu dla projektantów, którzy – mając na uwadze wszystkie dotychczasowe osiągnięcia komunikacji wizualnej, projektowania produktu i ergonomii – muszą elastycznie poruszać się pomiędzy tymi dziedzinami, realizując projekty z zakresu user experience (tzw. „doświadczenia użytkownika”), architektury informacji, projektowania na potrzeby internetu czy projektowania interfejsów.
Program obejmuje wprowadzenie do tematyki HCI (Human-Computer Interaction), zasad projektowania interfejsów, naukę obsługi narzędzi do prototypowania oraz metodologii prowadzenia testów użyteczności.