Podstawą dydaktyki są: wiedza i badania ergonomiczne, jako główne kryterium w formułowaniu założeń projektowych.
Tematy najczęściej wynikają z potrzeb konkretnych producentów lub zaobserwowanych problemów. Współpracujemy z Instytutami Socjologii i Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
W pracach projektowych koncentrujemy się na relacji człowiek-obiekt oraz na wieloaspektowej syntezie oferującej nowe wartości użytkowe i estetyczne. Nadrzędną ideą jest humanizacja świata techniki poprzez stosowanie kryteriów miar człowieka i uwarunkowań psychospołecznych, jako podstawy kształtowania elementów środowiska.
Kamil Kozik
Urszula Kuc
Anna Zabdyrska
Lech Kolasiński
Michał Kowalczuk
Dorota Ziaja
mgr Karol Cyrulik
Katarzyna Gierat
dr Joanna Krokosz
Magdalena Paleczna
Katarzyna Gierat
Wojciech Baścik